S0526 - RELATIESTAMBLAD

Doel

Deze functie toont alle vaste gegevens van de relatie, aangevuld met openstaande facturen, mutaties, notities, memo, contactpersonen en selectierubrieken.

Attentiepunt

1 Zijn slechts de belangrijkste vaste relatiegegevens gewenst, dan kan Overzicht relaties worden gebruikt.
2 De omschrijvingen van de selecties Selectie 1, Selectie 2, Zoekveld 1 en Zoekveld 2 kunnen met Instellen parameters CRM worden aangepast.
3 Bij het gebruik van de selecties op Selectie 1, Selectie 2, Zoekveld 1 en Zoekveld 2, wordt een relatie alleen geselecteerd, als de betreffende rubriek gelijk is aan de ingegeven waarde. Hierbij is het gebruik van een 'wildcard'(*) toegestaan.
4 Als bij rubriek Soort gegevens 'S' (selectierubrieken) wordt ingetoetst, worden alle Trefwoorden, Opmerkingen, Selectie 1 en Selectie 2 en de beide Zoekvelden getoond.

Uitvoering

Voor algemene uitleg zie verwerkingsfunctie of invulinstructie.

Soort gegevens (6 cijfers/letters) [42]
Met deze rubriek wordt met één of meer letters aangegeven welke gegevens additioneel moeten worden getoond. Geldige waarden zijn:
O Openstaande facturen.
H Historie van de relatie.
N Notities zoals onderhouden via de module CRM.
C Contactpersonen.
M Memo relatie.
S Selectie rubrieken.
E De extra rubrieken worden ook getoond.
De volgorde van de letters is bepalend voor de volgorde tijdens het afdrukken. Voorbeeld: ON resulteert in een afdruk van de openstaande facturen gevolgd door de notities.