S3888 - ACTIVITEITEN

Doel

Met deze functie wordt van de geselecteerde medewerkers een overzicht vervaardigd van de laatste urenmutaties op de systeemdatum.

Achtergrond

Indien de urenmutaties direct worden geregistreerd met functie Registratie uren wordt met deze functie van de geselecteerde medewerkers de laatste urenmutatie op de systeemdatum op het beeldscherm getoond. Op deze wijze is per medewerker zichtbaar met welk dossier of werksoort hij of zij bezig is (geweest). Indien zowel aan- als afwezige medewerkers moeten worden getoond, wordt onderaan op het beeldscherm het aantal aanwezige- en afwezige medewerkers getoond.
Indien gebruik wordt gemaakt van Functiegroepen (de tabel van Functiegroepen is niet leeg), dan kan een selectie worden gemaakt op functiegroep. In dat geval wordt het overzicht getoond op volgorde van Functiegroep. Wordt geen Functiegroep ingegeven, dan wordt het overzicht op volgorde van Medewerker getoond.

Attentiepunt

1 Een medewerker is aanwezig indien de laatste urenmutatie op de systeemdatum geen eindtijd bevat.
2 Een medewerker is afwezig indien de laatste urenmutatie op de systeemdatum een eindtijd bevat, of indien er van de systeemdatum nog geen urenmutatie aanwezig is.
3 Van een medewerker wordt alleen de laatste urenmutatie getoond, indien deze op de systeemdatum is uitgevoerd.
4 Het overzicht met alleen aanwezige medewerkers kan gebruikt worden tijdens een calamiteitenplan (soort = 1).
5 Op het overzicht gesorteerd op Functiegroep, worden medewerkers zonder Functiegroep NIET getoond.
6 Medewerkers, waarvan de stamgegevens zijn geblokkeerd, of waarvan de datum uit dienst gevuld is, worden niet op dit overzicht getoond.

Uitvoering

Voor algemene uitleg zie verwerkingsfunctie of invulinstructie.

Functiegroep van t/m (grenswaarde) [2030]

* 2205 Medewerkerscode (6 cijfers/letters)
Met deze rubriek wordt de medewerker aangegeven waarvan de activiteit op het beeldscherm moet worden getoond. Wanneer deze rubriek niet wordt ingevuld, worden alle medewerkers geselecteerd.

* 3818 Soort overzicht (1,2,3)
Met deze rubriek kan een selectie worden gemaakt op aan- of afwezigheid van de medewerkers. De standaardwaarde is 3 (alle medewerkers).
Geldige waarden zijn:
1 Alleen aanwezige medewerkers worden getoond.
2 Alleen afwezige medewerkers worden getoond.
3 Alle medewerkers worden getoond.