Door een servicebon te koppelen aan servicecontracten, klachtennummers en verkoopordernummers is het mogelijk, om per servicebon een overzicht te maken van alle gemaakte kosten en opbrengsten.
1 | Per regel kan een servicecontract, een klacht en een verkooporder, met een statusvermelding, aan elkaar worden gekoppeld |
2 | Indien de rubriek Verkoopordernummer is ingevoerd, dient tevens het juiste regelvolgnummer van de verkooporder te worden ingevoerd. |
* 4304 Code service/onderhoud (V,I,O,S,U)
Met deze rubriek wordt de code van de gewenste service en onderhoudscode van de activiteit aangegeven.
Geldige waarden zijn:
V | Verkoop/productie |
I | Installatie |
O | Onderhoud |
S | Storing/service |
U | Update |
* 3600 Servicecontractnummer (8 cijfers)
Met deze rubriek wordt het nummer van een servicecontract aangegeven, dat aan de betreffende servicebon moet worden gekoppeld.
* 3750 Klachtennummer (8 cijfers)
Met deze rubriek wordt het nummer van een klacht aangegeven, dat aan de betreffende servicebon moet worden gekoppeld.
* 2400 Verkoopordernummer (8 cijfers)
Met deze rubriek wordt het nummer van een verkooporder aangegeven, dat aan de betreffende servicebon moet worden gekoppeld.
* 2426 Volgnummer (3 cijfers)
Met deze rubriek wordt het regelvolgnummer van een verkooporder aangegeven, dat aan de betreffende servicebon moet worden gekoppeld.