S0428 - CONTACTMOMENT

Doel

Met deze functie wordt een notitie aangemaakt.

Achtergrond

Tijdens het aanmaken van een mailing kan de reden voor deze mailing worden vastgelegd met een notitie. Ook kan daarmee worden aangegeven wie deze mailing heeft verzonden met opgave van datum en tijd.

Uitvoering

Voor algemene uitleg zie verwerkingsfunctie of invulinstructie.

Notitie toevoegen (J,N) [178]
Met deze rubriek wordt aangegeven, indien de module CRM aanwezig is, dat een notitie bij de relatie gewenst is.

Pers.code (bestaande waarde) [142]
De aan een notitie te koppelen medewerker. Medewerkers zijn te onderhouden met de functie Onderhoud medewerkers.

Als de rubriek Vaste medewerker in de Parameters CRM de waarde 'J' bevat, kunt u hier geen medewerker ingeven. In dit geval wordt de bij het starten van CASH ingetoetste medewerker gehanteerd.

Tekst1 (50 cijfers/letters) [163]
De regel van een blok van regels waarmee de notitie kan worden beschreven.

Tekst2 (50 cijfers/letters) [164]
Zie voor uitleg rubriek 'Tekst1'.

Tekst3 (50 cijfers/letters) [165]
Zie voor uitleg rubriek 'Tekst1'.

Contactsoort (8 cijfers/letters) [169]
Notities kunnen worden gerubriceerd met de rubriek Notitiesoort. De codering hiervan wordt vooraf in een tabel opgenomen. Het is niet verplicht een notitiesoort op te geven.