M1101 - AGENDA
Doel
In dit menu zijn functies aanwezig voor het vastleggen van de stamgegevens en mutaties voor CASH Agenda.
Achtergrond
Door registratie van de gemaakte afspraken, ziekte, vakanties, etc. van uw medewerkers, wordt informatie verkregen omtrent de inzetbaarheid van het personeel, alsmede de aan- of afwezigheid van de medewerkers. Alle indirecte uren komen automatisch als 'Afwezigheidsmutaties' (ziekte, vakantie, etc.) in de module CASH Personeel beschikbaar.
Er wordt rekening gehouden met de werkdagen en -tijden van het bedrijf in het algemeen en die van de medewerker in het bijzonder. Het Agenderen is de belangrijkste functie, waarmee de agenda - als een 'continue-proces' - kan worden bijgehouden. Op elk gewenst moment is informatie beschikbaar in de vorm van een weekagenda, waaruit de bezetting en beschikbaarheid van één of alle medewerkers blijkt.
Uitvoering
Dit menu bevat de volgende functies:
M1103 Overzichten (*RT)
H1190 Onderhoud agenda (*RTe)
H1195 Correctie directe uren (*RT)
M1104 Diversen (*RT)
M1102 Instellingen (*RT)
(*) Deze functie komt alleen voor als één van de genoemde modules is geïnstalleerd, waarbij:
R = CASH CRM
T = CASH Personeel
e = VVe beheer