1 | In principe heeft een klacht betrekking op een levering, m.a.w. op een inkooporder. Het is echter mogelijk om, bijvoorbeeld bij een algemene klacht, GEEN inkoopordernummer in te toetsen, en wel een leveranciersnummer. |
2 | Met Functietoets F3:Notit kan direct een notitie worden aangemaakt bij de leverancier. Deze functionaliteit is alleen beschikbaar indien u een licentie voor de module CASH Relatiebeheer heeft en als de rubriek Leverancier in dit scherm ingevuld is. |
* 2500 Inkoopordernummer (8 cijfers)
Het inkoopordernummer waaraan de betreffende klacht moet worden gekoppeld.
* 2230 Leveranciersnummer (6 cijfers)
Het leveranciersnummer waaraan de betreffende klacht moet worden gekoppeld.
De defaultwaarde hiervan is het leveranciersnummer van de aangegeven inkooporder. Het is mogelijk om, bijvoorbeeld bij een algemene klacht, GEEN inkoopordernummer in te toetsen, maar wel een leveranciersnummer.
* 3774 Actie inkoop (216 cijfers/letters)
Met deze rubriek wordt de aard van de klacht, alsmede de actie omschreven.
F3 | NieuwCnt | D0143 Onderhoud contactmoment |